Här har det gått undan!

Visst är det så, när något händer så kommer allt på en och samma gång. Både när det gäller bra och dåliga saker.

En dålig sak kommer oftast inte ensam, men så gör inte bra saker heller. Fast oftast är det en sak som är bättre än allt annat att man glömmer bort dom andra bra sakerna.

Hela denna veckan har varit smått kaotisk här hemma. Vi ska köpa en ny bil och i fredags sålde vi den gamla utan att ha en ny.. Det var väl inte så där jätte smart kanske. Man blir ju direkt så handikappad utan bil.
Så mest har tankarna kretsat runt bil och att hitta en ny.

Det är därför dom bra bröllopssakerna som har hänt liksom försvunnit lite ur tankarna.

Jag fick min klänning i veckan =) Så otroligt skönt att äntligen få hem den och att den PASSADE! Helt perfekt, det var som den var gjord för mig. Ebay is da shit!!!
Så nu ska jag bara införskaffa underkläder och SKOR!

Peter köpte en skjorta som han ska ha, så nu har han iallafall allt han ska ha på överkroppen.
Saknas bara allt på underkroppen. Rätt så viktigt det med!

Vigselring är beställd, självklart titanium.
Smycken till mig är också beställt! Love Ebay!

Allt börjar liksom falla på plats. Dekoration och övrigt är klart, är nästan helt klart.
Festprogrammen är snart färdigskrivet och ska bara printas och sätta samman.
Samma med bordsplacering!

Så vad är det som ska göras härnäst?
Tyskland! Åka och införskaffa alkohol, mängder och mängder av alkohol!

Men idag blir det inget mer bröllopsplannering för idag ska vi åka till min systerson Robins 1 årskalas!
Massa barn, Belle kommer bli så överlycklig!

Ha en härlig höstsöndag!

PS. Glöm inte och kolla in på vår bröllopshemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0