Det börjar släppa nu..

Haft lite idétorka angående dekoration i lokalen och på borden, men det har äntligen börjat släppa. Tradera är grymt, där har jag hittat lite gött o blandat jag ska ha.

Har påbörjat festprogrammet och tagit ett stort beslut. Vi ska göra vår egna tårta och brudbukett. Tänkte att vi hade ju ändå så mycket att göra, så varför inte lite till =P

Så nu ska här bakas tårtor i massor för att hitta den rätta!

Ps. Servett vikning är rätt svårt, eller så är det bara jag och peter som inte har någon fingermotorik. :/

Så här ska det se ut.
Har ingen bild på resultatet men det gjorde det inte :S


Kommentarer
Postat av: Vicke

Du är min idol! Men kom ihåg att det inte bara ska vara jobb, du får delegera mera. By the way så slutar jag kl 12 på fredagen innan Den Stora Dagen så jag kommer gärna bort till Zenith och hjälper till med dukning (servettvikning?) och annat.

2010-09-09 @ 08:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0