Mina bröllopskängor!

Fick mina skor / kängor idag!! Älskar dom, helt underbara!! Passar så perfekt till klänningen.
Ebay är bäst, helt enkelt!

Tog på mig hela kitet, klänningen, skorna och mitt halsband. Det såg jätte bra ut, är så nöjd.
Längtar så till den 20 november då jag har på mig allt och är sminkad med håret snyggt uppsatt.
Vill NU!!

I helgen var vi i Trollhättan och köpte byxorna till Peter. Ett par mörka, nästan svarta jeans. Med sin snygga röda skjorta, byxorna och svart slipts var han riktigt, riktigt snygg.
Han kommer att vara så läcker på bröllopet.

Nu fattas bara jacka och skor till honom och jacka och underkläder till mig.

Allt flyter på ang. bröllopet trots att Belle kanske har vattenkoppor (ska få det bekräftat av bvc imorgon) och Peter har jätte ont av sin magkatarr som har blåsat upp igen.
Bara jag som är frisk, än så länge iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0