Ebay!

Om det är någon där ute som har missat detta underbara fenomen som heter Ebay tycker jag allt att ni ka klicka dit och ta er en titt.

Jag har alltid vetat vad Ebay är, nog inte många som kan ha missat det helt. Engelska versionen av Tradera och så sjukt mycket bättre. Men jag vågade aldrig köpa något därifrån.

Men när jag läste på någon sida som tipsade om bröllopsklänningarna på Ebay var jag tvungen och ta mig en titt och då jag hittade så vackra, billiga klänningar.

Jag tycker utbudet i Sverige är väldigt dåligt, det finns inte alls många snygga och billiga bröllopsklänningar, inte heller festklänningar för den delen heller.

Sedan dess har jag köpt lite allt möjligt, nu senast halsbandet jag ska ha på bröllopet. Jätte snyggt!

Så gå in på Ebay om ni letar efter bra saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0